برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی ایلام در اربعین اولین قدم برای تبلیغ و دیده شدن محصولات است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی استان در ایام اربعین به‌ویژه در مرز مهران، اولین قدم برای تبلیغ و دیده شدن محصولات است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرشید زرگوش مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دیگر مسئولان شهرستان مهران عصر روز یکشنبه مورخ ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی پایانه برکت مرز مهران بازدید کردند.

شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در حاشیه بازدید از نمایشگاه‌ صنایع‌دستی و سوغات‌محلی مرز مهران اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ایام اربعین، اولین قدم برای معرفی محصولات تبلیغ و دیده شدن محصول است که در این راستا باید تولیدکننده زیبایی، کیفیت و شکیل بودن محصول تولیدی و نیازسنجی بازار مصرف و ذائقه مشتریان را نیز در نظر بگیرد.

عباسی افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی برای معرفی ظرفیت‌های استان ایلام در بخش‌های مختلف به ویژه معرفی جاذبه‌های گردشگری و عرضه محصولات صنایع‌دستی و سوغات‌محلی خاص ایام اربعین باتوجه به حجم زیاد زائران اربعین حسینی تأثیرگذار است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی ایلام تاکید کرد: اراده دولت سیزدهم بر حمایت از تولیدکنندگان بخش‌های مختلف است و باتوجه به شعار امسال مبنی بر افزایش تولید و حمایت از تولیدگران داخلی و بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم امسال حمایت‌ها از تولید داخلی بیشتر از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061300885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha