آمادگی کامل لرستان برای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین حسینی در مسیر بازگشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان از آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین حسینی در مسیر بازگشت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، احمدرضا دالوند ‌با اعلام این خبر گفت: همه دستگاههای اجرایی و خدمات‌رسان استان برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در مسیر بازگشت در آمادگی کامل هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان، اربعین را تجلی وحدت و انسجام مسلمانان دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه لرستان یکی از مسیرهای پر تردد زوار اربعین حسینی محسوب می‌شود، تدابیر لازم به منظور اقامت اضطراری زائرین و اطلاع‌رسانی برای ایجاد کمپین هر خانه یک موکب با نصب بنر در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه تعمیر و تجهیز کلیه نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی موجود در مسیر عتبات عالیات و موکب های اربعین حسینی در حال انجام است افزود: با توجه به زمان بازگشت زائرین اربعین حسینی که از ۱۵ شهریور، آغاز می‌شود دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریعتر نسبت به اعلام نیازهای هر منطقه به منظور خدمات مطلوب اقدام کنند.

دالوند ادامه داد: برپایی موکب در مسیرهای برگشت، ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، حضور پلیس در نقاط حادثه‌خیز، استقرار آمبولانس و تیم‌های پزشکی در طول مسیر و فراهم کردن اماکن اقامتی اضطراری از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی بخصوص دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار در آمادگی کامل خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061300886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha