معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور از ظرفیت‌های نطنز بازدید کرد

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز از سفر یک‌روزه مریم جلالی دهکردی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به این شهرستان باهدف بازدید از ظرفیت‌های نطنز درزمینهٔ صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حسین یزدانمهر امروز ۱۳ شهریورماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌های صنایع‌دستی، گردشگری، میراث‌فرهنگی و سرمایه‌گذاری در شهرستان نطنز، امروز مریم جلالی دهکردی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به دعوت رحمت‌الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی وارد باغ شهر تاریخی نطنز شد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز ادامه داد: معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور به همراه نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی از مجموعه تاریخی مسجد جامع و بقعه شیخ نورالدین عبدالصمد نطنزی، موزه باستان‌شناسی نطنز، و همچنین بافت تاریخی این باغشهر بازدید کرد.

او افزود: معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور همچنین از راسته‌بازار، کارگاه‌های سفال و سرامیک و کارگاه‌های خراطی شهرستان بازدید کرد و از نزدیک با روند کار و مسائل مربوط به این حوزه آشنا شد.

یزدانمهر تصریح کرد: همچنین نشست با هنرمندان فعال در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان نطنز نیز از دیگر برنامه‌های معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور بود که علاوه بر گفتگو با هنرمندان، مریم جلالی دهکری دستورات لازم را در مورد حل مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061300897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha