برگزاری سومین جلسه ستاد خدمات‌سفر ویژه تابستان ١٤٠٢ در سنندج/ ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و زائران در اولویت باشد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج، از برگزاری سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات‌سفر ویژه تابستان ١٤٠٢ در این شهرستان خبر داد و گفت: باید تدابیر لازم برای خدمات‌دهی به گردشگران و زائران در راه برگشت کربلای معلی توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخش‌های خصوصی اتخاذ شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، امیر صادقی روز دوشنبه ١٣ شهریورماه ١٤٠٢ در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات‌سفر شهرستان سنندج ویژه تابستان ١٤٠٢ که با حضور مولانایی معاون فرماندار سنندج و مسئولان دستگاه‌های عضو ستاد در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در ایام پایانی تعطیلات تابستان شاهد ورود موج عظیمی از مسافران و گردشگران و زائران عتبات به این شهرستان باشیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج، با ارائه شرح وظایف کمیته‌های مختلف ستاد خدمات‌سفر، بر لزوم استفاده از تجارب کسب ‌شده برای برنامه‌ریزی در تعطیلات پیش‌رو تأکید کرد و افزود: می‌بایست در این ایام با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به زائران اربعین، مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

او با اشاره به آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات‌سفر این شهرستان برای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در این ایام عنوان کرد: در صورت تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مراکز اسکان موقت از جمله مدارس، سالن‌های ورزشی و پارک‌های دارای قابلیت برپایی چادر برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

صادقی گفت: همچنین در بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری و واحدهای بین‌راهی شهرستان، نحوه ارائه خدمات و رعایت موازین قانونی و بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و نکات لازم به مدیران این واحدها یادآوری شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج، یادآور شد: امید است با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، بتوانیم در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران بیش‌ازپیش گام برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061400933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha