صداوسیمای مرکز ایلام، حامی صنایع‌دستی استان است

مدیرکل صدا و سیمای ایلام گفت: صداوسیمای استان آماده معرفی صنایع‌دستی بعنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان ایلام است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، ناصر بهرام شامگاه چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی استان که در مسیر بازگشت زائران برپا شده، گفت: معرفی ظرفیت‌های بالقوه استان در زمینه صنایع‌دستی از اولویت‌های رسانه استانی مرکز ایلام است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام ضمن گفت‌وگو با صنعتگران و هنرمندان حوزه صنایع‌دستی استان، این صنعت را معرف هویت و اصالت هنرمندان استان دانست و افزود: شناساندن ظرفیت‌های هنری و صنایع‌دستی استان، نقش بسیار مهمی در رونق و توسعه اقتصادی استان دارد.

بهرام با بیان اینکه معاونت‌های مختلف صدا و سیمای استان آماده انعکاس هنر خاص و منحصربه‌فرد هنرمندان استان به‌ویژه بانوان هنرمند و کارآفرین هستند، خاطرنشان کرد: ایام اربعین و حضور خیل عظیم زوار حسینی در استان ایلام فرصت مناسبی برای معرفی صنایع‌دستی و سوغات استان به سراسر کشور و حتی دنیاست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: برنامه‌سازان رسانه استانی با تولید و پخش ویژه برنامه‌های مختلف، هنرصنعت خلاقانه و چشم‌نواز هنرمندان به ویژه بانوان صنعتگر ایلامی را منعکس می‌کنند.

صنعتگران صنایع‌دستی استان هم ضمن قدردانی از حضور و همراهی صمیمانه و دلسوزانه مدیر کل صداوسیمای استان ایلام،معرفی صنایع‌دستی و سوغات استان از قاب رسانه را موجب رونق اقتصادی و ایجاد کسب و کار در زمینه صنایع‌دستی استان دانستند و خواستار پیگیری رسانه برای کمک به برپایی نمایشگاه و بازارهای هفتگی یا ماهانه در استان برای فروش و بازار کار محصولات خود از سوی مسئولین استانی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha