اعزام دو نفر از کارکنان میراث‌فرهنگی ‌به عتبات عالیات برای بازرسی و ارزیابی مواکب استان خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از اعزام دو نفر از کارکنان میراث‌فرهنگی ‌به عتبات عالیات برای بازرسی و ارزیابی از مواکب استان خراسان جنوبی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی گفت: علی علیزاده بیرجندی و سعید مکرمی‌فر از کارکنان این اداره کل بر اساس ابلاغیه اداره کل بازرسی استانداری خراسان جنوبی به همراه پنج نفر دیگر از سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای بازرسی و ارزیابی عملکرد مواکب استان خراسان جنوبی مستقر در کاظمین، کربلا و نجف عازم عتبات عالیات شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: نیروها قبل از برپایی مواکب در تاریخ یکم شهریورماه اعزام و تا اربعین ۱۴ شهریورماه در محل استقرار مواکب حضور داشتند و در این ارزیابی بیش از ۵٢ موکب مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند.

شاه‌وردی ادامه داد: همچنین بروشورهایی برای راهنمایی زائرین به تعداد ٢هزار عدد توسط این اداره‌کل چاپ و در مرز مهران توزیع شد و برای همسان سازی امورات بازرسی تعداد شش دست جلیقه نیز با آرم بازرسی استانداری چاپ و مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha