اقتصاد همدان باید به سمت گردشگری حرکت کند

استاندار همدان گفت: حوزه کشاورزی و صنعت با چالش‌هایی از جمله کم آبی روبرو است بنابراین باید اقتصاد استان به سمت گردشگری حرکت کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه 16 شهریورماه 1402 در حاشیه بازدید از مجموعه تفریحی‌گردشگری گنجنامه گفت: صنعت گردشگری استان در حال رشد و پیشرفت است و باید به جایگاه اصلی خود برسد.

استاندار همدان اظهار کرد: وجود بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ اثر و جاذبه‌ گردشگری می‌تواند همدان را به یک استان پیشرو در صنعت گردشگری تبدیل کند و دولت از بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های مختلف در عرصه‌ گردشگری حمایت می‌کند.

او اضافه کرد: ثبت جهانی هگمتانه در آینده نزدیک برای حرکت به سمت گردشگری یک نقطه عطف در تاریخ همدان است و با تمام توان از مجموعه‌هایی که در صنعت گردشگری فعالیت کنند چه در بحث زیرساخت، هتل، اماکن گردشگری، عرصه‌های تاریخی و طبیعی حمایت می‌کنیم.

قاسمی‌فرزاد بر معرفی هرچه بیشتر آثار و جاذبه‌های همدان تاکید کرد و گفت: حلقه مفقوده صنعت گردشگری، معرفی آثار و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان به مردم کشور و جهان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061801101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha