تعمیر رایگان خودروی زائران توسط ۲۰۰ نفر در جاده نیشابور-مشهد

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اقدام ویژه ما این است که بسیج اصناف فراخوانی برای تعمیر خودرو دادند که ۲۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند و به صورت رایگان در مسیر جاده نیشابور ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی قله‌زو با اعلام این خبر افزود: در شهرستان مشهد کمیته تنظیم بازار و نظارت و بازرسی از هم تفکیک شده و تقسیم کار کردیم.

او تصریح کرد: ۱۴ دستگاه نظارتی هماهنگ شده تا ۶۰۰ نفر در قالب ۱۲ پایگاه شامل چهار پایگاه ثابت، چهار پایگاه سیار و چهار پایگاه حمل‌ونقل همکاری کنند.

بیاتی با بیان اینکه کار بازرسی در سه مرحله انجام می‌شود، اظهار کرد: اتاق اصناف از یک تا ۳۰ مردادماه در زمینه درج قیمت در اطراف حرم مطهر رضوی اقدام کرد. همچنین ناظرین از یک تا ۱۰ شهریورماه به صورت متمرکز در اطراف حرم مستقر شدند. احصای قیمت‌ها در بخش بنکداری، عمده‌فروشی و تولیدی از دیگر کارهای اساسی ما است. اگر واحد صنفی قیمت فاکتور ارائه نداد، ملاک ما قیمت متعارف است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صمت استان گفت: از ظرفیت تاکسیرانی نیز استفاده شده است. اقدام ویژه ما این است که بسیج اصناف فراخوانی برای تعمیر خودرو دادند که ۲۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند و به صورت رایگان در مسیر جاده نیشابور ارائه خدمت می‌کنند  

انتهای پیام/

کد خبر 1402061901134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha