آمادگی قم برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از آمادگی این استان برای میزبانی شایسته از مسافران و زائران دهه آخر صفر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی امروز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: استان قم در دهه آخر صفر میزبان جمع زیادی از زائران و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (ع) است و در همین زمینه این استان آمادگی کامل برای میزبانی از این عزیزان را دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: این استان به علت وجود بارگاه مقدسه حضرت معصومه(س) در طول سال میزبان جمع زیادی از گردشگران زیارتی و مسافران و زائران است که حجم زائران در مناسبت های خاص مانند اربعین و دهه آخر ماه صفر افزایش می یابد.

او اضافه کرد: در همین حال تمام تاسیسات گردشگری و نیز اماکن اقامتی و خدمات گردشگری در استان قم آمادگی کامل برای میزبانی و ارائه خدمات به زائران و مسافران را دارند.

ارجمندی گفت: ستاد خدمات سفر در استان قم فعال است و جلست منظمی با دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: از ابتدای ماه محرم این اداره کل با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف میزبانی و ارائه خدمات شایسته به زائران را در دستور کار قرار درد و تا کنون مشکلی برای تامین نیازهای زائران از جمله اسکان و پذیرایی در استان نداشته‌ایم.

او در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تلفن ملی ۰۹۶۲۹ آماده پاسخ‌گویی به مسافران و زائران عزیزی است که به استان قم سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062101269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha