۹ رویداد استان همدان در تقویم گردشگری کشور ثبت می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: ۹ رویداد استان همدان در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار با بیان اینکه ثبت رویدادهای گردشگری در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد، اظهار کرد: ثبت ۳۰ رویداد گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۹ رویداد ثبت استانی و منطقه‌ای شده است.

 معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: جشنواره فرش دستباف تویسرکان، خوشه برتر ملایر، شیره‌پزی مانیزان، جشنواره آلو روستای ملحمدره اسدآباد، جشنواره سیب نهاوند، جشنواره آلبالو زنگنه، مبل و منبت اشترمل، گرامی‌داشت مقام میررضی‌الدین آرتیمانی و گردو تکانی تویسرکان از جمله این رویدادها هستند.

خاکسار با بیان اینکه رویدادهای گردشگری محرکی مهم در صنعت گردشگری استان هستند، گفت: در برنامه‌های توسعه و بازاریابی بسیاری از مقاصد نقش مؤثر و برجسته‌ای ایفا می‌کنند و برای رقابت‌پذیری مقصد اهمیت زیادی دارند.

خاکسار خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل در سطوح استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، به دبیرخانه ثبت رویدادهای گردشگری ارسال شده و به ثبت می‌رسند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062101298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha