حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در سامانه سامد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان در مرکز پاسخگویی برخط مدیران استان، از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردمی بود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور در محل استانداری کردستان به پرسش‌ها و مسائل شهروندان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پاسخ داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در این‌باره اظهار کرد: مهم‌ترین درخواست‌های مطرح‌شده توسط مخاطبان مربوط به دریافت تسهیلات صنایع‎ دستی، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و مرمت آثار و حفظ بافت‌های تاریخی بود.

او با بیان اینکه تمام درخواست‌های مربوطه توسط کارشناسان این مجموعه پس از ثبت و اولویت‌بندی، پیگیری و در دستورکار قرار می‌گیرد، افزود: هدف از برپایی این میز خدمت، ارتباط مستقیم و سرعت‌بخشی در پاسخ‌گویی به مطالبات مردم و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات بود.

مهرزاد عنوان کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان به‌نشانی سنندج، خیابان پاسداران، جنب پارک شانو(استقلال) درخواست‌ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha