آزمون مصاحبه زبان روسی فراگیران دوره‌های گردشگری در گلستان برگزار شد

جانشین معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از برگزاری آزمون مصاحبه زبان روسی فراگیران دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش گردشگری در گرگان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی نوری روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در خصوص برگزاری آزمون مصاحبه جامع گردشگری در گلستان، گفت:  فراگیران دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش گردشگری برای دریافت گواهینامه غیرفارسی، علاوه بر آزمون داخلی و جامع، می‌بایست در آزمون مصاحبه زبان نیز نمره قبولی کسب کنند.

جانشین معاونت گردشگری استان گلستان افزود: این آزمون تحت نظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و به‌طور متوسط، دو بار در سال برگزار می‌شود. در این مصاحبه توانایی صحبت کردن و تسلط فراگیر به زبان انتخابی موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

او بابیان این‌که گردشگران داخلی و خارجی در مقصد سفر نیازمند آگاهی‌های لازم از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، مسیرها، فرهنگ و تاریخ هستند، تصریح کرد: راهنمایان گردشگری نقشی تعیین‌کننده در معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، جذب و ماندگاری مسافران و رونق صنعت گردشگری دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha