اجرای مطالعات ساخت هتل‌بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت لرستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از اجرای مطالعات ساخت یک هتل‌بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، حجت‌اله عباسیان با اعلام این خبر گفت: در سال جاری مطالعات ساخت یک هتل‌بیمارستان در راستای توسعه گردشگری سلامت در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: در حال حاضر تنها یک بیمارستان در سطح استان دارای مجوز در حوزه گردشگری سلامت است که در این راستا لازم است بخش خصوصی و دستگاه های مرتبط بویژه حوزه سلامت همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: همچنین شش بیمارستان دیگر نیز درحال خودارزیابی جهت دریافت مجوز (IPD) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای فعالیت در حوزه گردشگری سلامت هستند.

عباسیان اضافه کرد: باتوجه به اینکه توان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت لرستان نسبت به سایر استان‌ها کمتر است، لازم است زیرساخت‌های لازم در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل و پزشکی با همکاری بین بخشی دستگاه‌ها، فراهم شود تا شاهد توسعه این صنعت پردرآمد در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha