کمیته مشترک گردشگری سلامت در کرمان راه‌اندازی شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از راه‌اندازی کمیته مشترک گردشگری سلامت با حضور دست‌اندرکاران این حوزه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، محمدعلی کدوری به جلسه کمیته راهبردی سلامت استان کرمان اشاره و اظهار کرد: کمیته مشترک سلامت استان با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه گردشگری سلامت و با حضور دستگاه‌هایی همچون استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و ... راه‌اندازی شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: افزایش مراکز درمانی دارای مجوز IPD  و همچنین افزایش تعداد گردشگران سلامت ورودی به استان از دیگر اهداف این کمیته است.

او ادامه داد: خوشبختانه استان کرمان با توجه به قابلیت‌هایی که در زمینه امکانات پزشکی و درمانی و سایر زیرساخت‌های حوزه گردشگری سلامت دارد می‌تواند به یکی از استان‌های مطرح در این حوزه تبدیل شود.

کدوری بیان کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های مهرگان و راضیه فیروز دارای مجوز IPD هستند و به تازگی هم مدیریت بیمارستان باهنر کرمان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است.

او با اشاره به سرمایه‌گذارهای شرکت هواپیمایی ماهان در حوزه‌ گردشگری این استان خاطرنشان کرد: این شرکت بزرگ به تنهایی می‌تواند در زمینه جذب توریست سلامت از کشورهای همسایه کمک زیادی به استان کرمان کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha