خدمت رسانی اورژانس طی روزهای پایانی صفر در مشهد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲۶۸ دستگاه آمبولانس از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۶۰ دستگاه آمبولانس از سایر مناطق کشور ، ۱۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۵دستگاه موتورلانس به همراه پنج فروند بالگرد در روزهای پایانی ماه صفر در خدمت زائران بارگاه منور رضوی است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ،دکتر بهرام عین اللهی امروز جمعه 24 شهریور ماه 1402 در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی مستقر در باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی در جمع خبرنگاران افزود: در روزهای پایانی ماه صفر، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سازمان اورژانس کشور با تمام امکانات خود در خدمت زائران و مجاوران رضوی هستند.

او با بیان این که در دهه پایانی ماه صفر ۱۲۵ ایستگاه سلامت در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی برپا شده است‌ ادامه داد: ۲ بیمارستان صحرایی در باب الرضا حرم مطهر رضوی و محور مُلک آباد نیز برای خدمت رسانی به زائران راه اندازی شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که تمامی خادمان سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و استان خراسان رضوی برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران در حالت آماده باش هستند گفت: حدود ۳۵۰ مرکز بهداشتی درمانی در این روزها در خدمت زائران بارگاه منور رضوی هستند.

عین اللهی افزود: همچنین طی این مدت ۷۰۰ ناظر بهداشتی به طور شبانه روزی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت دارند تا سلامت زائران حفظ شود.

او استقرار ۵۸ تیم واکنش سریع در حرم مطهر رضوی و مسیرهای منتهی به این بارگاه منور به منظور خدمت رسانی درمانی فوری به زائران و مجاوران را از دیگر اقدامات انجام شده در روزهای پایانی ماه صفر برشمرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان صحرایی مستقر در باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی در جریان خدمت رسانی به زائران این بارگاه منور قرار گرفت.

در این بازدید دکتر میعاد فر رییس سازمان اورژانس کشور، دکتر شبستری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از معاونان و مدیران حضور داشتند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته به منظور بررسی و بازدید از خدمات و فعالیت های موکب ها، مراکز درمانی و بیمارستان ها و ایستگاه های سلامت و سایر واحدهای خدمات دهنده در ایام پایانی ماه صفر در راستای ارایه خدمات با کیفیت به زایران رضوی به مشهد سفر کرد.

عین اللهی طی این مدت از بیمارستان صحرایی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مستقر در باب الرضا حرم مطهر رضوی ، استقرار آمبولانس ها و نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی در حرم مطهر رضوی، ایستگاه‌های سلامت و موکب های خدمت رسان در مسیر زایران پیاده رضوی و همچنین پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ « ابوذر» واقع در مسیر مشهد- نیشابور و بیمارستان سیار«ثامن الائمه» ویژه زائران پیاده امام رضا (ع) واقع در جاده ملک‌آباد- مشهد بازدید کرده است.

خدمت رسانی اورژانس طی روزهای پایانی صفر در مشهد

انتهای پیام/

کد خبر 1402062401426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha