شهروند خوزستانی کارآفرین نمونه گردشگری استان شد

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری امیدپرواز در نخستین جشنواره کارآفرینان نمونه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان کارآفرین نمونه گردشگری خوزستان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، امید طهماسبی‌نژاد مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری امیدپرواز در شهرستان اهواز از سوی اداره‌کل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان کارآفرین نمونه گردشگری خوزستان در سال ۱۴۰۱ انتخاب و معرفی شد.

طهماسبی‌نژاد طی بررسی‌های انجام‌ شده و ارزیابی داوران نخستین جشنواره کارآفرینان نمونه وزارت‌خانه میراث‌فرهنگی به‌عنوان کارآفرین نمونه گردشگری استان انتخاب شد.

جشنواره کارآفرینان برتر ملّی پیشتر در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات به معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر می‌پرداخت که سال گذشته برای نخستین بار، حوزه گردشگری و صنایع‌دستی نیز به این جشنواره افزوده شد.

این جشنواره در سال گذشته انجام شد که در آن ۱۰۲۴ کارآفرین در دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی ثبت‌نام‌ کردند و داوری آن‌ها به صورت مستقل در دو بخش مجازی و حقیقی انجام و از هر استان سه کارآفرین انتخاب و در نهایت ۱۷ کارآفرین برتر در این دو حوزه در سطح کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062601508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha