برگزاری نشست وزرای گردشگری اکو در اردبیل فرصت مهمی برای استان است

استاندار اردبیل گفت: برگزاری نشست وزاری گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل فرصت مهمی برای استان است و باید از این فرصت برای برندسازی گردشگری اردبیل استفاده کنیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدحامد عاملی روز دوشنبه 27 شهریور ماه 1402 در نشست هماهنگی ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 با اشاره به برگزاری نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو از 12 تا 14 مهرماه در اردبیل، گفت: میزبانی از نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در ادامه برنامه‌های رویداد اردبیل 2023 فرصت مهمی برای استان است که باید بهره‌برداری حداکثری را از این برنامه داشته باشیم.

استاندار اردبیل افزود: پیش از این و در اردیبهشت ماه سال جاری برنامه افتتاحیه رویداد با حضور سفرای کشورهای عضو اکو برگزار شد و دستاوردهای مهمی برای استان داشت که این دستاوردها در قالب حضور گردشگران خارجی و حضور سرمایه‌گذاران در استان مشهود است.

او تاکید کرد: پوشش رسانه‌ای مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 توسط رسانه‌های بین‌المللی به برندسازی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل کمک ویژه‌ای کرد و این بار هم باید در نشست وزرا روند معرفی استان در سطح بین‌المللی ادامه داشته باشد.

عاملی با اشاره به اهمیت حضور سرمایه‌گذاران در استان، ادامه داد: یکی از برنامه‌های نشست وزرای گردشگری اکو برگزاری جلسات B2B با حضور فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران کشورهای عضو است که اهمیت ویژه‌ای دارد و ما باید زمینه را برای حضور و فعالیت این سرمایه‌گذاران در استان مهیا کنیم.

استاندار اردبیل اضافه کرد: نشست وزرای گردشگری مهم‌ترین برنامه رویداد اردبیل 2023 است و از همه دستگاه‌های استان می‌خواهم در برگزاری این نشست همکاری‌های لازم را داشته باشند و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای ادامه روند توسعه گردشگری استان در سطح بین‌المللی برای بعد از سال 2023 نیز انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062801603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha