ستاد امر به معروف عضو جدید گشت مشترک نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در نشست امر به معروف و نهی از منکر گفت: در بازدیدهای گشت مشترک از تاسیسات گردشگری یک نماینده از ستاد امر به معروف و نهی از منکر حضور خواهد داشت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان امروز سه‌شنبه 28 شهریور 1402 در نشست امر به معروف و نهی از منکر که با حضور فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، گفت: کارشناس امر به معروف و نهی از منکر از این پس در گشت مشترک نظارت بر تاسیسات گردشگری حضور خواهد داشت و موارد و تذکرات مورد نیاز به واحدهای خدمات‌رسان به مسافران و گرشگران مد نظر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز بنا بر اصل هشتم قانون اساسی و تصریح ماده ۱۶، نامگذاری شده و وظایفی را برعهده دارد.

او با اشاره به اینکه این  جلسه مشترک هر 6 ماه یکبار با حضور اعضای ستاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: در زمینه اخلاق، رفتار و پوشش حرفه‌ای، کارها و برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده که امیدواریم بتوانیم به‌خوبی آن را اجرا کنیم.

مرزبان تأکید کرد: در این بازدیدها باید در تبلیغات محیطی تاسیسات گردشگری و اماکن تاریخی و تفریحی موضوع عفاف و حجاب در نظر گرفته شود.

او افزود:  برنامه‌ریزی‌های لازم دوره‌های آموزشی تخصصی در راستای موضوع امر به معروف و نهی از منکر برای مدیران، متصدیان، نیروهای زیر مجموعه و کارکنان تاسیسات گردشگری انجام و به زودی این دوره‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی دو کتاب امر به معروف و نهی از منکر در نهضت امام حسین (ع) و تحریفات عاشورا را برای درک شرایط امروز مفید دانست و بر مطالعه و استفاده از مطالب آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062801644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha