معرفی ۴۳ تور مجازی بازدید از یادمان‌های شهدای استان اصفهان در سامانه مجازی مسافر یار اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از معرفی ۴۳ تور مجازی ویژه معرفی یادمان‌های شهدای استان اصفهان در سامانه مجازی مسافر یار اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: هم‌زمان با پاسداشت دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل توسعه گونه گردشگری مذهبی و یادمان‌های فرهنگی است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه استان اصفهان در ایام دفاع مقدس بیشترین شهید را به میهن و انقلاب تقدیم کرده است، تلاش کردیم تا گونه گردشگری مذهبی و فرهنگی به‌ویژه در حوزه دفاع مقدس به‌عنوان یکی از نقاط قوت مناطق مختلف استان گسترش یابد.

او افزود: امسال و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده، ۴۳ یادمان شهدای استان به‌ویژه مقابر و یادمان‌های شهدای گمنام همراه با مسیرهای دسترسی، فیلم، گالری عکس و همچنین تصاویر سه‌بعدی این یادمان‌ها با توافق‌های به‌عمل‌آمده توسط این اداره‌کل با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان در قالب مسیریابی مجازی گردشگری در سامانه رسمی گردشگری مجازی مسافر یار این استان بارگذاری شود.

محققیان تصریح کرد: علاقه‌مندان به این تور مجازی می‌توانند به آدرس Mosaferyar.com مراجعه و از این تور مجازی بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070100007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha