زمینه‌های ایجاد رونق در گردشگری لردگان فراهم شود

فرماندار لردگان گفت: فراهم کردن زمینه‌های ایجاد رونق در صنعت گردشگری این شهرستان ضروری است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، منصور کریم‌زاده روز دوشنبه سوم مهرماه ۱۴۰۲ در بازدید از اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لردگان تأکید کرد: زیرساخت‌های گردشگری در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان باید تقویت شود و توسعه یابد.

فرماندار لردگان افزود: در این راستا علاوه بر جذب اعتبارات دولتی ملی و استانی باید از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان بهره‌گیری شود.

کریم‌زاده تصریح کرد: دعوت از هُلدینگ‌های اقتصادی کشور برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری لردگان می‌تواند به رونق این شهرستان کمک کند.

او یادآور شد: تسریع در روند تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۸ به فعالان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان لردگان در دستور کار مسئولان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

کریم‌زاده اضافه کرد: انجام بازدیدهای مستمر از کانون‌های گردشگری شهرستان لردگان و افزایش تعامل با سایر دستگاه‌های اداری این شهرستان نقش مهمی در ارتقای زیرساخت‌های گردشگری منطقه ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070300076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha