طبیعت بکر کیار زمینه توسعه گردشگری را فراهم کرده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طبیعت بکر شهرستان کیار زمینه سرمایه‌گذاری برای توسعه گردشگری در این شهرستان را فراهم کرده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان در بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان کیار تأکید کرد: هم‌اکنون تعدادی درخواست سرمایه‌گذاری جدید برای راه‌اندازی تأسیسات گردشگری مانند هتل، هتل‌آپارتمان، مجتمع گردشگری، بوم‌گردی و اردوگاه‌های گردشگری شهرستان کیار داده شده است که به‌زودی عملیاتی و اجرایی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: توجه به زیرساخت‌های گردشگری و تقویت رشته‌های تولید صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان کیار در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

جیلان تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری دهستان مشایخ شهرستان کیار به‌ویژه در بخش گردشگری هیجانی می‌تواند در جذب گردشگران خارجی برای این منطقه تأثیرگذار باشد.

او یادآور شد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کند و باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070400138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha