امروز نخستین گروه روسی بدون روادید وارد مازندران می‌شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ورود نخستین گروه روسی بدون روادید به مازندران، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر با اشاره به ورود میهمانان مازندران هم‌زمان با هفته گردشگری در استان گفت: میهمانان خارجی امروز از طریق فرودگاه امام‌خمینی در پایتخت وارد کشور و با استقبال هیاتی از اداره‌کل گردشگری مازندران، شب را در بابلسر اقامت می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: آژانس‌های گردشگری روسی و کشورهای cis طی چند روز برگزاری رویداد جامعه هدف ما برای برندسازی مازندران هستند.

او با بیان اینکه از امروز شاهد حضور مهمانان خارجی به استان خواهیم بود، گفت: ۵ مهر با حضور مهمانان خارجی افتتاحیه روز جهانی گردشگری را در هتل بابلسر با حضور مقامات وزارتی و کشوری خواهیم داشت‌.

 او نکته مهم این رویداد بین‌المللی را لغو روادید گروهی بین ایران و ‌روسیه دانست و گفت: این گروه از روس‌ها اولین‌ مسافرانی هستند که بدون روادید به ایران سفر کرده‌اند.

برزگر افتتاح نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی، جشنواره غذا، نشست‌های b2b را از جمله برنامه‌های رویداد گردشگری مازندران برشمرد و گفت: گردشگری ‌سلامت، گردشگری روستایی و بوم‌گردی، گردشگری کشاورزی و طبیعت‌گردی، فرصت‌های سرمایه گذاری، صنایع‌دستی فاخر و گردشگری فرهنگی و ماجراجویانه از جمله موضوعات مهم در نشست‌های b2b بین فعالان گردشگری دو کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070400141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha