صدور موافقت‌نامه اصولی ساخت هتل ۳ ستاره در خرم‌آباد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اخذ موافقت‌نامه اصولی ساخت هتل ۳ ستاره در خرم‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان و بویژه شهرستان خرم‌آباد، موافقت‌نامه اصولی ساخت هتل ۳ ستاره در مرکز استان صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: با توجه به وجود برخی کاستی‌های موجود در حوزه گردشگری از قبیل اقامت مسافران، با پیگیری‌های صورت‌گرفته و همکاری با بخش خصوصی، برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های گردشگری استان، پیگیری‌های لازم برای اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث هتل ۳ ستاره در خرم‌آباد، انجام شده است.

او ادامه داد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان با برنامه‌ریزی و همه‌جانبه‌گری در راستای توسعه و ارتقا ظرفیت‌های گردشگری استان، ایجاد هتل‌های چندستاره را در دستور کار قرار داده است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: گردشگری صنعت پیشران و محور توسعه پایدار در دوران معاصر است که بر همین اساس ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی مورد تاکید و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان می باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha