برگزاری نشست تخصصی بسته بندی محصولات کنجدی در اردکان

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزدگفت: همزمان با هفته گردشگری نشست تخصصی بسته بندی محصولات کنجدی در اردکان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز سه‌شنبه 4 مهرماه هما خورشیدی با اعلام این مطلب گفت: جلسه پایش اولیه طرح‌های ارسالی به دبیرخانه رویداد «استارت آپ دمو بسته بندی محصولات کنجدی» اواخر شهریورماه با حضور ۵ داور از متخصصین حوزه‌های طراحی گرافیک، غذا و دارو و محصولات کنجدی برگزار شده که ۶ طرح به مرحله بعدی رویداد راه یافت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: روز گذشته و در آستانه هفته گردشگری در ادامه این رویداد، نشست تخصصی بسته‌بندی با رویکرد صنایع‌دستی و صادرات و جلسه منتورینگ رویداد در محل سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد.

او عنوان کرد: طی این نشست تخصصی، با حضور طراحان شرکت‌کننده، داوران، متخصصین، صنعتگران و تولیدکنندگان، درمورد جزئیات و ابعاد مختلف بسته‌بندی صحبت و در بخش منتورینگ، هر طرح به سمت اجرایی شدن هدایت شد.

خورشیدی با اشاره به اینکه طراحان تا ۱۰ مهرماه فرصت دارند آثار خود را اصلاح و تکمیل کرده و مجدد به دبیرخانه رویداد ارسال کنند، افزود: داوری نهایی با حضور طراحان و داوران رویداد، در روز ۱۲ مهرماه انجام خواهد شد.

 این رویداد به اهتمام سمن خوراک و نوشیدنی دونار، کمیته گردشگری خوراک استان یزد و مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و… برگزار شده است و تا 30 مردادماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha