تبریک وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته گردشگری/ صحرایی: موضوع گردشگری را در کتب درسی دانش‌آموزان دنبال می‌کنیم

 وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع مهم میراث‌فرهنگی در قالب اردوهای دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان تشریح و تبیین می‌شود.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا در باره اهمیت تبیین حوزه میراث‌فرهنگی، اظهار کرد: میراث‌فرهنگی جزو ابعاد هویتی ما است و این موضوع را در آموزش و پرورش دنبال می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این موضوع را در قالب اردوهای دانش‌آموزی تشریح و تبیین خواهیم کرد و دانش‌آموزان با حوزه میراث‌فرهنگی بیش از پیش آشنا خواهند شد.

او ادامه داد: به زودی گفت و گوهایی را با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره تقویت همکاری‌ها و آشنایی دانش‌آموزان با حوزه میراث‌فرهنگی، موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی آغاز خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: موضوع گردشگری نیز دارای اهمیت فراوانی است و این موضوع را در کتب درسی دانش‌آموزان دنبال خواهیم کرد.

صحرایی اضافه کرد: گردشگری ابعاد هویتی دارد و معرفی و آموزش ابعاد هویتی مانند گردشگری برای دانش‌آموزان را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان صحبت‌های خود با تبریک فرا رسیدن ۵ مهر روز جهانی گردشگری خاطرنشان کرد: به طور حتم موضوعات مرتبط با ماموریت‌های این وزارتخانه از جمله گردشگری و میراث‌فرهنگی دارای اهمیت فراوانی است و با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زمینه آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان را با این حوزه‌ها فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha