آغاز به‌کار دومین نمایشگاه خودروهای کلاسیک در سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از آغاز به‌کار دومین نمایشگاه خودروهای کلاسیک به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در سنندج خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز پنجشنبه ٦ مهرماه ١٤٠٢ در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، فرماندار سنندج، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه بیش از ٦٠ خودروی کلاسیک به‌نمایش درآمده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان قدمت خودروهای موجود در نمایشگاه را حداقل ٤٠ سال عنوان کرد و افزود: انواع اتومبیل‌های قدیمی از جمله بنز،فورد، پیکان، رنو، کادیلاک، فولکس، شورلت، جیپ و ... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

او یادآور شد: قدیمی‌ترین اتومبیل‌های این نمایشگاه، ۲ خودرو فولکس بیتل، متعلق به خانواده‌های نامجو و رسولی و همچنین خودرو فورد تانوس، متعلق به خانواده زنده‌دل است.

مهرزاد با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی به‌همت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج و با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی استان برپا شده است، یادآور شد: این نمایشگاه از ششم مهرماه سال‌جاری به مدت دو روز از ساعت ١٦ الی٢٢ در محل نمایشگاه‌های دائمی استان کردستان  آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha