زنگ گردشگری در مدرسه شاهد خرم‌آباد نواخته شد

با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی و به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، زنگ گردشگری در مدرسه شاهد خرم آباد، نواخته شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور پنجم مهرماه ۱۴۰۲ در مدرسه شاهد کوی ارتش خرم آباد، گفت: زنگ گردشگری به‌مناسبت هفته گردشگری و ضرورت فرهنگ‌سازی در این حوزه بویژه برای دانش آموزان، نواخته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: میراث فرهنگی هر سرزمین، شناسنامه مردم آن سرزمین است که باید توسط آن جامعه و بویژه دانش‌آموزان و جویندگان علم و دانش، حفاظت شود.

او ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی استان برای دانش‌آموزان افزود: حفاظت از این ظرفیت‌ها و تلاش برای توسعه آنها باید به عنوان نوعی نگاه و فرهنگ در بین دانش‌آموزان، ترویج شود و فلسفه نواخته شدن زنگ گردشگری نیز در همین راستا می‌باشد.

حسن‌پور اضافه کرد: لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی حوزه‌های مختلف گردشگری دارد که معرفی این آثار با اهمیت باید از مسیر مدارس و دانش‌آموزان صورت گیرد.

در پایان این مراسم، به چند نفر از دانش‌آموزان که به سوالات مطرح شده از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان پاسخ دادند، با اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070700374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha