نخستین سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز برگزار می‌شود

نخستین سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز به‌همت دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و با همکاری و حمایت بنیاد توسعه کسب و کار و شتاب‌دهنده فاخربوم و معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، این رویداد با هدف آشنایی با ظرفیت‌های همکاری در زیست‌بوم خلاق و دانش‌بنیان گردشگری و صنایع وابسته، شناسایی استارت‌آپ‌ها و مراکز نوآوری و خلاق فعال اکوسیستم گردشگری، جهت‌دهی به سیاست‌ها و برنامه‌های جاری صنعت گردشگری منطبق بر شعار ملی هفته جهانی گردشگری «سفر به فردای ایران، با گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز» ۹ و ۱۰ مهرماه ۱۴٠۲ برگزار می‌شود.

تقویت و توسعه انتقال فناوری‌های نوظهور گردشگری و صنایع وابسته، سرمایه‌گذاری سبز در صنعت گردشگری ایران و کارآفرینی و ایجاد اشتغال در جوامع محلی و مقاصد گردشگری ایران محورهای این رویداد است.

مخاطبان این رویداد مدیران و کارشناسان پارک‌های علم و فناوری، خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای گردشگری و صنایع وابسته، مدیران و کارشناسان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی و صنفی گردشگری و صنایع وابسته و دانشجویان، پژوهشگران، دانش‌آموختگان و استادان رشته گردشگری و رشته‌های وابسته هستند.

نخستین سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز 9 و 10 مهر 1402، ساعت 13 تا 19 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070800509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha