تور آشناسازی گردشگری به مقصد شهرستان‌های  بجستان و مه ولات خراسان رضوی برگزار شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری تور آشناسازی گردشگری به مقصد شهرستان‌های بجستان و مه ولات همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر گفت: این تور آشناسازی با هدف معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری شهرستان بجستان به‌ویژه اثر ثبت جهانی کاروانسرای فخرآباد و شرکت در جشنواره پسته شهرستان مه‌ولات برگزار شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در این تور آشناسازی تعدادی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و مدیران هتل‌های استان و راهنمایان گردشگری حضور داشتند.

او تصریح کرد: این تور آشناسازی ششم مهرماه از مشهد آغاز و شرکت کنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بجستان شامل کاروانسراهای فخرآباد،  اقامتگاه بوم‌گردی امیری و کاروانسرای مرندیز در این شهرستان بازدید کردند.

بیدخوری ادامه داد:: شرکت‌کنندگان در این تور آشناسازی در جشنواره پسته شهرستان مه‌ولات شرکت کردند و سپس از کاروانسرای در حال مرمت این شهرستان بازدید کردند.

معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: این اثر تاریخی پس از مرمت به مجموعه پذیرایی و گردشگری تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha