مسافران کمترین نارضایتی را از استان زنجان دارند

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه در ایام‌ تعطیلات در اوج سفر مسافران و گردشگران کمترین نارضایتی را از استان زنجان دارند، گفت: ما آمادگی این را داریم که رویدادهای این استان را در فهرست رویدادهای بین‌المللی ثبت کنیم.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، علی اصغر شالبافیان روز ۷ مهرماه ۱۴۰۲ در مراسم افتتاحیه شانزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین دوره نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، اظهار کرد: ریشه و جوهره هر دو رویداد مهمان‌نوازی و مهربانی مردم استان زنجان است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه باید استان زنجان را در صدر استان‌هایی که برگزار کننده رویدادهای مختلف در کشور هستند نام ببریم، تصریح کرد: همه رویدادهای مختلف محقق نمی‌شود، مگر زمانی که مردم شهر و مردم این استان علاقمند به آمدن مهمان باشند.

او با بیان اینکه در ایام‌ تعطیلات در اوج سفر مسافران و گردشگران کمترین نارضایتی را از استان زنجان دارند، افزود: در حوزه گردشگری در استان زنجان اقدامات خوبی انجام شده است و این نشان از همدلی و هم افزایی مسوولان استان است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با اشاره به اینکه همچنین  استان زنجان شخصیت‌های برجسته فرهنگی و علمی زیادی دارد که می‌توان برای هر کدام از آنها یک رویداد برگزار کرد، افزود: آن چیزی که باید تلاش بیشتری صورت بگیرد معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه‌ها و فراهم آرودن برخی زیرساخت‌هاست.

او ادامه داد: در صورت تحقق ما آمادگی این را داریم که رویدادهای زنجان را در فهرست رویدادهای بین‌المللی ثبت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha