تشکیل اولین انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین‌بار با برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سیستان و بلوچستان در راستای رفع این خلأ این انجمن تشکیل و محمدمراد میر بلوچ زهی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی مقدم در تشریح خبر فوق بیان کرد: نشست هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی سیستان و بلوچستان برای اولین‌بار در هفته گردشگری روز گذشته یکشنبه با شعار «سفر به فردی ایران با گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز» با حضور اعضاء و نمایندگان اقامتگاه‌های بوم‌گردی فعال و دارای مجوز در محل سالن جلسات موزه بزرگ زاهدان تشکیل شد.

او افزود: این جلسه باهدف تسهیل امور و مانع‌زدایی و به عنوان رابط بین مردم و ارگان‌های دولتی، ارتقای کیفی خدمات، نظارت بر حسن انجام وظایف واحدها، شناسایی مشکلات و موانع با حضور بهره‌برداران و نمایندگان اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این نشست «محمدمراد میر بلوچ زهی» مدیر اقامتگاه بوم‌گردی زیروال با اکثریت قاطع آرا به عنوان منتخب اول و رئیس هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان انتخاب شد.

او گفت: زری اله یار مدیر اقامتگاه بوم‌گردی کیانسه به عنوان نایب‌رئیس اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان انتخاب شد.

طهرانی مقدم اذعان کرد: بهزاد نارویی مدیر اقامتگاه کویر اومار به عنوان خزانه‌دار، غلامحسین شیرزایی مدیر اقامتگاه اوشیدای سیستان و عاطفه بامری مدیر اقامتگاه هانی منط به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

او اظهار کرد: حمید پودینه مدیر اقامتگاه تمیز و عبدالغفور براهویی شاد مدیر اقامتگاه ریگ چاه به عنوان اعضای علی‌البدل، و علیرضا بارانی مدیر اقامتگاه آیینه سیستان به عنوان بازرس انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha