سنگ تمام زنجان در استقبال از شرکت‌کنندگان در جشنواره آش و نمایشگاه صنایع‌دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: غرفه آش و صنایع‌دستی صددرصد رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان در جشنواره قرار گرفته است و حتی اسکان این افراد نیز رایگان است 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان؛ سید سعید صفوی گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف در زنجان، شهر را تبدیل به شهر جشنواره‌ها کرده است،؛ به طوری که جشنواره آش به عنوان بزرگترین رویداد شهر در تقویم رویدادهای کشور ثبت شده است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه تفاوت جشنواره صنایع‌دستی امسال با سال‌های گذشته در این است که علاوه بر ۳۰ استان، شهرها و روستاهای جهانی نیز در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: ۹ شهر و یک روستای جهانی صنایع‌دستی آثار خود را عرضه می‌کنند.  

سنگ تمام زنجان در استقبال از شرکت‌کنندگان در جشنواره آش و نمایشگاه صنایع‌دستی


صفوی با بیان اینکه تفاوت دیگر این رویداد این است که همزمان سوغات و خوراک‌های استان‌های شرکت‌کننده نیز عرضه می‌شود، گفت: سال گذشته تاکید مقامات این بود که این دو رویداد اقتصادی برگزار شود و امسال این امر از طریق مجری بخش خصوصی انجام شده است.

او با بیان اینکه بدون شک ورود شورای شهر و شهرداری به این عرصه لازم و ضروری است، گفت: خوشبختانه با همکاری بسیار خوب این دو ارگان شاهد استقبال و رضایت‌مندی شهروندان و گردشگران هستیم.  

سنگ تمام زنجان در استقبال از شرکت‌کنندگان در جشنواره آش و نمایشگاه صنایع‌دستی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: غرفه آش و صنایع دستی صددرصد رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده شده و حتی برای کسانی که از استان‌های دیگر در جشنواره شرکت کرده‌اند، اسکان رایگان داده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha