جشنواره‌های گردشگری یکی از مؤثرترین راه‌های برندسازی گردشگری سمنان است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان جشنواره‌های گردشگری را یکی از مؤثرترین راه‌های برندسازی گردشگری دانست.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی قاسم‌زاده در جشنواره گردشگری سفر به کویر سمنان که روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۲ به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، گفت: برای جذب گردشگران به نقاط مختلف استان سمنان باید ابتدا جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و… معرفی شود که یکی از راهکارهای مؤثر آن برگزاری جشنواره‌های گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان سمنان افزود: هدف از برگزاری جشنواره‌های گردشگری، معرفی آداب‌ورسوم، افزایش نشاط اجتماعی، آشنایی با فرهنگ‌های مختلف و معرفی ظرفیت‌های گردشگری در آن منطقه است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری در هر منطقه موجب رونق گردشگری آن منطقه می‌شود، گفت: با حمایت‌های استاندار سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان، اقدامات فراوانی در این حوزه انجام‌شده است و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان ترغیب شده‌اند.

او افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری با بسته‌های سفر و جذب سرمایه‌گذاران با بسته‌های فرصت سرمایه‌گذاری کاربردی می‌شود، بنابراین بسته‌های سفر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار جامع گردشگری ایجاد شده است تا شاهد توسعه روزافزون این صنعت در استان سمنان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071200769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha