سرمایه‌گذاری در گردشگری به حل مشکل اشتغال شهرستان دالاهو کمک می‌کند

امام جمعه شهرستان دالاهو استان کرمانشاه، گفت: رونق گردشگری و سرمایه‌گذاری در این بخش به حل ل اشتغال شهرستان کمک می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه امام جمعه شهرستان دالاهو به مناسبت هفته وحدت و گردشگری ضمن دیدار با رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از فعالان حوزه گردشگری شهرستان دالاهو نیز تجلیل کرد.

در این دیدار حجت الاسلام مرتضی حاتمی ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و گردشگری، اظهار کرد: شهرستان دالاهو از مناطق گردشگری استان کرمانشاه است که باید هر چه بهتر شرایط توسعه و رونق گردشگری در آن شکل بگیرد.

امام جمعه شهرستان دالاهو افزود: باید با جذب سرمایه‌گذار بومی منطقه برای ایجاد اشتغال شهرستان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

او ادامه داد: سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری می‌تواند بخشی از مشکل اشتغال شهرستان را حل کند.

حجت الاسلام حاتمی در خاتمه ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های اداره میراث‌فرهنگی شهرستان دالاهو، با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از فعالان حوزه گردشگری شهرستان تقدیر کرد.

همچنین در این دیدار فرشاد مهتابی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو، ضمن تقدیر از نگاه ویژه امام جمعه شهرستان به حوزه گردشگری، اظهار کرد: شهرستان دالاهو از چند ویژگی بسیار ممتاز برخوردار است که می‌تواند آن را به قطب گردشگری استان تبدیل کند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو، افزود: قرار گیری این شهرستان درمسیر اصلی تردد زوار عتبات عالیات و مرزهای پرویزخان و خسروی یکی ظرفیت‌های ویژه شهرستان است که باید نهایت بهره‌برداری را از آن برد.

او ادامه داد: آثار تاریخی متعدد در این شهرستان از دوره‌های مختلف تاریخی یکی دیگر از ظرفیت‌های ویژه شهرستان است که نیازمند معرفی بیشتر هستند.

مهتابی گفت: در کنار این‌ها طبیعت بی‌نظیر و زیبای منطقه دالاهو را از هر لحاظ برای گردشگران ممتاز کرده است.

او تصریح کرد: بدون شک منطقه گردشگری ریجاب که یک پکیج کامل از طبیعت و تاریخ را در خود گنجانده است در غرب کشور بی مانند است.

او افزود: همچنین دالاهو به عنوان شهر ملی تنبور و نیز قطب ساخت ابزار آلات فلزی استان یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز این شهرستان است که همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو در خاتمه تاکید کرد: با حمایت و همراهی مسئولین شهرستان می‌توان شاهد تبدیل شدن دالاهو به قطب گردشگری استان بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071200827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha