وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو وارد اردبیل شدند

وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به همراه دبیرکل اکو، دبیرکل D8 و تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای حضور در پنجمین نشست وزرای گردشگری وارد اردبیل شدند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عصر امروز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به همراه دبیرکل اکو، دبیرکل D8 و تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای حضور در پنجمین نشست وزرای گردشگری وارد اردبیل شدند.

دبیرکل اکو در بدو ورود به اردبیل گفت: مایه خرسندی است که نشست پنجم وزرای گردشگری اکو در اردبیل برگزار می‌شود، این رویداد مهم به دلیل انتخاب شدن اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو در این شهر برگزار می‌شود.

خسرو ناظری افزود: در نشست پنجم انتظار می‌رود که کشورهای عضو مسائل مربوط به گسترش هرچه بیشتر همکاری کشورها در زمینه گردشکری را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

او تاکید کرد: کشورهای عضو اکو پتانسیل‌های تاریخی و فرهنگی مشترکی دارند که در نشست اخیر یونسکو نیز آثاری از این کشورها در فهرست آثار یونسکو ثبت شد و تعداد آثار ثبت شده این کشورها به ۸۶ رسید که می‌تواند عاملی برای رونق گردشگری باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071300878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha