شهرستان قاین میزبان اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ خراسان جنوبی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: همزمان با آغاز فصل گردشگری خراسان جنوبی، هفته گردشگری و فصل برداشت یاقوت سرخ از مزارع شهرستان قاینات به عنوان پایتخت زرشک و زعفران جهان، رویدادملی کمپینگ و کاروانینگ استان در قاین برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده بیان کرد: روز جمعه  ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ حدود ۴۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان و بیش از ۸۰ میهمان و فعال حوزه گردشگری در این رویداد شرکت داشتند که با استقبال کم نظیر و پرشور همشهریان و علاقه‌مندان همراه بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات افزود: پس از استقرار کمپر و کاروان‌ها در منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر، آشنایی بازدیدکنندگان با ویژگی‌های خودروهای کمپر و کاروان، بازدید میهمانان از مسجد جامع، بنای بوذرجمهر، موزه‌ها و برخی دیگر از آثار تاریخی همراه با توضیحات کارشناس اداره و… از جمله برنامه های این رویداد ویژه بود.

عباس‌زاده ادامه داد: در برگزاری این برنامه علاوه بر اداره شهرستان، ادارات و نهادهایی مانند شهرداری قاین، شورای اسلامی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اداره ورزش و جوانان، هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان مشارکت داشتند.

او در پایان از تمامی کسانی که با پیگیری، همکاری، حمایت مالی و حضور موثر در برگزاری هر چه بهتر برنامه مشارکت کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071501008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha