​۶ کیلومتر از محور گردشگری شیخ‌علیخان به غاریخی چما کوهرنگ آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ کیلومتر از محور ارتباطی گردشگری شیخ‌علیخان به غاریخی چما در این شهرستان آسفالت شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی با اعلام این خبر تأکید کرد: بهسازی و روکش آسفالت جاده گردشگری شیخ‌علیخان به غاریخی چما در شهرستان کوهرنگ به‌طول ۱۰.۵ کیلومتر به مرحله اجرا رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اعتبار بهسازی و روکش آسفالت جاده گردشگری شیخ‌علیخان به غاریخی چما این شهرستان را ۳۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: این جاده گردشگری یکی از محورهای مواصلاتی و گردشگری بین ۱۲ روستای دهستان موگویی با افزون‌بر ۵هزار نفر جمعیت است.

غلامی تصریح کرد: در این راستا و به‌منظور تسهیل در خدمات‌رسانی بهتر به مردم دهستان موگویی و تردد آسان‌تر گردشگران بهسازی و روکش آسفالت بخشی از این جاده از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.

او یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط آب‌وهوایی در روزهای آینده صددرصد طول جاده گردشگری شیخ‌علیخان به غاریخی چما در شهرستان کوهرنگ بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تکمیل این جاده گردشگری علاوه بر افزایش جذب گردشگر برای چهارمحال و بختیاری باعث تسهیل در تردد، کاهش استهلاک خودرو کم شدن مصرف سوخت خودروها می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071501013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha