سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی البرز منصوب شد

با حکم رحیم خاکی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، مهدی ارباب‌نیا به عنوان سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی البرز منصوب شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، مراسم تودیع و معارفه معاون میراث‌فرهنگی اداره کل روز پنج‌شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد.  

در این جلسه از زحمات شهباز محمودی معاون پیشین میراث‌فرهنگی قدردانی و مهدی ارباب‌نیا به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد. در حکم او آمده است:

«برنامه‌ریزی به منظور حفظ، مرمت و احیای بناها، محوطه‌ها، بافت‌ها و اموال تاریخی–فرهنگی استان، نظارت همه جانبه بر اجرای صحیح پروژه‌ها، قوانین، مقررات، آیین نامه‌ها و جذب مشارکت بخش خصوصی جهت انجام امور فوق و اقدام لازم برای ثبت آثار تاریخی منقول و غیر منقول واجد شرایط در فهرست آثار ملی و جهانی از جمله اهم وظایف جنابعالی است.  

امید است به پشتوانه جدیت، پشتکار و اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان رشته‌های مرتبط، ارتباط و تعامل با معاونین و مسئولین محترم اداره کل و وزارتخانه در راستای تحقق توسعه پایدار و همه جانبه استان و انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.»

انتهای پیام/

کد خبر 1402071701166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha