استفاده از ظرفیت‌های خراسان شمالی در تقویت صنعت گردشگری

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: لازم است از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خراسان شمالی در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم برای تقویت صنعت گردشگری بهره برد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، صبح روز دوشنبه ۱۷ مهرماه سال جاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با فرماندهی انتظامی استان دیدار کرد.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم سعید مطهری زاده عملکرد اداره کل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی را در ارائه خدمات به مسافران و زائران در ایام نوروز و تابستان مطلوب دانست و بیان کرد: برنامه‌ها و اقدامات شایسته‌ای با همکاری‌های بین دستگاهی در ستاد خدمات سفر برای مسافران و زائران عبوری از استان اعم از خدمات رفاهی بین‌راهی، اطلاع‌رسانی و برقراری امنیت مسافران در نوروز و تابستان سال جاری صورت گرفت.

در ادامه علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از حضور ارزشمند و بااقتدار فرماندهی انتظامی در ستاد خدمات سفر نوروز و تابستان گفت: تا به امروز با همکاری فرماندهی انتظامی استان اقدامات مناسبی در راستای ارائه خدمات به مسافران، توسعه گردشگری و حفاظت و صیانت از میراث ارزشمند و هویتی استان صورت‌گرفته است.

مستوفیان افزود: امنیت گردشگران خارجی، مسافران و زائران ورودی به استان از اهمیت بالایی برخوردار است که اقدامات لازم دراین‌خصوص صورت‌گرفته و تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071901238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha