رالی تور گردشگری خانوادگی در ایلام برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: رالی تور گردشگری خانوادگی عصر روز سه‌شنبه با شرکت ۳۰ راننده در مسیری به طول ۱۴ کیلومتر برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگریو صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی امروز ۱۹ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این رالی‌تور با مشارکت جمعی از بازنشستگان و خانواده‌های آنها توسط صندوق بازنشستگی، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی استان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: هدف اصلی از اجرای این برنامه مفرح فرهنگی  ورزشی توجه به تحکیم و بنیان خانواده، تقویت روحیه نشاط در بین بازنشستگان و خانواده‌های آنها و برگزاری یک برنامه خانواده محور بود.

شریفی ادامه داد: آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با جاذبه های گردشگری طول مسیر مسابقه وهمچنین اهتمام و توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یکی دیگر از اهداف و پیام های این برنامه به شمار می رود.

او اضافه کرد: در طول مسیر مسابقه داورانی حضور داشتند که در مورد موضوعاتی چون رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، میزان دقت رانندگان به حواشی جاده در طول مسیر، میزان تسلط رانندگان به قوانین راهنمایی و چگونگی انجام یک سفر شاد و ایمن از رانندگان سوالاتی را می‌پرسیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام بیان کرد: در پایان این رالی خانوادگی به سه نفر از رانندگان بازنشسته که موفق به کسب بیشترین امتیاز از سوی داوران شده بودند جوایزی اهدا شد.

او ادامه داد: این مسابقه از منطقه تفریحی جنگلی دالاب در شهرستان چوار تا منطقه گردشگری سراب ایوان به طول ۱۴ کیلومتر با شعارهای «ایران‌گردی را از ایلام‌گردی آغاز کنیم» و «تقویت گردشگری خانوادگی» برگزار شد.

شریفی گفت: استان ایلام در سال جاری از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان یکی از پدیده‌های نوظهور گردشگری معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071901251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha