نگاه شهرداری برای تشویق موزه‌داران قابل تحسین است/ موزه‌های منطقه 12 قلب تپنده پایتخت

مدیر مجموعه میراث جهانی گلستان قدردانی از مدیران برتر موزه‌های منطقه 12 تهران توسط شهرداری را ارزنده و قابل تحسین یاد کرد و گفت: روزنه امیدی برای بهبود کیفی موزه‌های منطقه ١٢ به عنوان قلب تپنده تهران باز شده است.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان، آفرین امامی با اشاره به برنامه قدردانی مدیران برتر موزه های منطقه 12 تهران که از سوی محمدی انارکی شهردار منطقه 12 اجرا شد، تصریح کرد: بسیار موجب خرسندی بود که برای نخستین بار یک شهردار چنین نگاهی دارد و برای تشویق موزه‌داران منطقه تحت مدیریت خود چنین اقدامی می‌کند.

مدیر کاخ گلستان ادامه داد: برنامه قدردانی مدیران برتر موزه های منطقه 12 تهران در باغ موزه نگارستان، با حضور مسئولان شهرداری و مدیران موزه‌های منطقه ١٢ موجب خرسندی همگی شد و روزنه امیدی شده است برای بهبود کیفی موزه های منطقه ١٢ که قلب تپنده تهران هستند و این اقدام جای تشکر ویژه دارد.

امامی تصریح کرد: این اقدام برای ما موزه‌داران به یاد ماندنی است و امیدوارم شهردار منطقه که با صبر و حوصله درد و دل ها و گله ها را شنیدند، به تمام درخواست‌ها جامعه عمل بپوشانند.

او بیان کرد: در این برنامه، موضوعاتی از قبیل مشکلات موزه‌ها در حوزه شهری، برگزاری رویداد و برنامه‌های مشترک فرهنگی بین موزه‌ها با شهرداری و ارتقای گردشگری منطقه و بهبود زیرساخت‌های منطقه مطرح شد که همگی بحث‌های جدی و حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072001309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha