سامان‌دهی تابلوهای راهنمای گردشگری و سرویس‌های بهداشتی کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از برنامه این اداره‌کل برای سامان‌دهی و نصب تابلوهای راهنمای جاذبه‌های گردشگری و سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای اصلی استان خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه در جلسه سامان‌دهی تابلوهای راهنمای گردشگری وسرویس‌های بهداشتی استان که با حضور نماینده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، اظهار کرد: سامان‌دهی تابلوهای راهنمای آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در مسیرهای اصلی استان یکی از اولویت‌های اداره‌کل است که در دست اقدام است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، افزود: یکی از نقاط ضعف استان در حوزه گردشگری مقوله تبلیغات، معرفی و مسیریابی جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی در مسیرهای اصلی مورد تردد گردشگران است که به دنبال حل بخشی از این مشکل هستیم. 

او افزود: همچنین نصب تابلوهای اعلام محل‌های سرویس‌های بهداشتی به گردشگران به عنوان یک نیاز اساسی و با توجه به سیاست‌های کلی وزارتخانه از دیگر اقداماتی است که در دستور قرار دارد. 

امیری گفت: در سطح استان کرمانشاه ۲۸۰ مجموعه دارای سرویس بهداشتی قابل خدمات‌دهی به گردشگران وجود دارد که نیازمند معرفی و شناسایی برای گردشگران است. 

او تصریح کرد: در حال حاضر تابلوهایی برای سامان‌دهی این دو موضوع مهم در دست ساخت است که مراحل پایانی آماده سازی و رنگ‌امیزی آنها در حال انجام است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، گفت: تحقق این مساله نیازمند همکاری و مساعدت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است. 

او افزود: این اداره‌کل اعلام موافقت خود را مشروط به استعلام از وزارتخانه مطبوع نموده‌ است که امیدواریم با توجه به برگزاری جلسه کارشناسی و انجام مکاتبات لازم، هرچه سریع‌تر شاهد نصب این تابلوها در مسیرهای اصلی استان کرمانشاه باشیم. 

در سطح استان کرمانشاه ۱۸۴۷ چشمه سرویس بهداشتی فعال در غالب ۲۸۰ واحد به مسافران خدمات‌ ارائه می‌کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402072001325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha