نمایش قصه‌های شهرزاد تا آموزش حقوق کودکان در هفته ملی کودک در سعدآباد

برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان و نوجوانان به‌مناسبت هفته ملی کودک با حضور مدیر مجموعه کاخ سعدآباد در این مجموعه فرهنگی‌تاریخی برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سعدآباد، مرکز برنامه‌ریزی هدفمند کودک و نوجوان مجموعه سعدآباد در راستای نیل به اهداف ترویج و توسعه نشاط اجتماعی و حقوق کودکان به عنوان سرمایه‌های اصلی جامعه و آینده سازان فردا، به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی  را با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر»، برگزار کرد.

 برگزاری نمایشگاه  نقاشی کودک و موزه، کارگاه «من و حقوق و تکالیف اولیه من به صورت بازی» بر اساس پیمان نامه حقوق کودک، نمایش شهرزاد قصه‌گو، رویداد بده بستون، بر اساس یادگیری مفاهیمی چون حفاظت از محیط‌زیست، صرفه‌جویی، کارگاه آموزشِ رنگرزی برای کودکان و آشنایی با رنگ های گیاهی مختص رنگرزی،🙂نمایشگاه «رنگ، نقش،فرش» و آشنایی با طرح و نقشه فرش ایرانی از جمله برنامه‌هایی بود که با استقبال خانواده ها و کودکان روبرو بود.

همچنین با همکاری موزه استاد فرشچیان نمایشگاهی از نقاشی های کودکان با موضوع کودک و موزه و کارگاه آموزشی آشنایی با نقاشی ایرانی و نگارگری برگزار شد.

هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه با هدف حمایت از حقوق کودکان، آموزش، شادی آفرینی و مهارت آموزی، توسعه نشاط اجتماعی و....نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072201363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha