حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی در نشست دانشجویی افق فراموش شده

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در جلسه پرسش‌وپاسخ با عنوان نشست افق فراموش شده در دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بجنورد حضور یافت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عصر روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سالروز سفر پر برکت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۱ و گذشت یک دهه از این اتفاق تاریخی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با حضور مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جهاد کشاورزی و صمت استان در نشست افق فراموش شده به‌منظور بررسی مطالبات رهبری در پیشرفت استان حضور یافتند.

در این جلسه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در پاسخ به سؤالات دانشجویان در خصوص فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های سه‌گانه این اداره‌کل توضیحات جامع و مبسوطی ارائه کرد.

علی مستوفیان ضمن گرامی‌داشت سالروز سفر مقام معظم رهبری و قدردانی از اقدام ارزنده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خواستار تداوم این نشست‌ها و حفظ روحیه مطالبه‌گری دانشجویان شد.

مستوفیان همچنین در خصوص تدوین سند توسعه گردشگری استان، احداث بازارچه‌های صنایع‌دستی، برندسازی محصولات صنایع‌دستی و بررسی آسیب‌ها و چالش‌های توسعه گردشگری استان در فضایی گرم و صمیمانه با دانشجویان صحبت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072201381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha