تشکیل کمیته سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی در اداره‌کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان

رئیس گروه بازاریابی و توسعه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری و تشکیل کمیته سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی برای دومین بار باهدف ارتقای خدمات به گردشگران در این اداره کل خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان، وحیده رخشانی روز شنبه 22 مهرماه 1402 در دومین جلسه کمیته سرویس‌های بهداشتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امکان نظارت بر سرویس‌های بهداشتی از طریق ایجاد بخش مستقل در سامانه رسیدگی به شکایات ۰۹۶۲۹ باهدف ارتقای خدمات به گردشگران فراهم شده است، بیان کرد: در این زمینه مکاتبه با تمام دستگاه‌های اجرایی برای مطالعه دقیق بر اساس امکان‌سنجی و نیازسنجی وضعیت دقیق جانمایی سرویس‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه کمیته فوق برای دومین بار تشکیل شده است، ادامه داد: معاونت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری نشانی دقیق نقاط سرویس‌های بهداشتی فعال و فاقد تابلو راهنمایی را به دبیرخانه خدمات بهداشتی ارسال کنند.

رئیس گروه بازاریابی و توسعه گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هدف از بازدید سرویس‌های بهداشتی سطح استان، اخذ گزارش معاونت‌های گردشگری، سرمایه‌گذاری و میراث‌فرهنگی در خصوص جانمایی سرویس‌های بهداشتی جدید و تعداد سرویس‌های بهداشتی فعال استان، بوده است.

او گفت: پایگاه‌های میراث‌فرهنگی آخرین آمار سرویس‌های بهداشتی موجود در پایگاه‌ها را برای جانمایی تابلوهای اطلاع‌رسانی ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072301454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha