سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مریم طاهردوست‌محمدی به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در حکم انتصاب مریم طاهردوست‌محمدی، به امضای امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت­پذیری سرکارعالی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان، منصوب می­‌گردید.

تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان خصوصاً فرماندار محترم، پاسخ به هنگام ارباب رجوع و بهره­‌گیری از توان ظرفیت‌­های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی از جمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) با اهتمام به برنامه­‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص­‌های عدالت­‌محوری، انقلابی­‌گری، مردم‌­داری، پاک‌­دستی، فسادستیزی و قانون‌­مداری در انجام وظایف و مأموریت­‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی(ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌­العالی) را خواهانم.

مریم طاهردوست‌محمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و به‌عنوان کارشناس سرمایه‌گذاری و طرح‌های گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان مشغول به فعالیت است.

مراسم معارفه سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در محل فرمانداری شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

پیش‌ از این، بهمن اخلاقی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072301463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha