ظرفیت‌های گردشگری لالی خوزستان امکان‌سنجی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالی از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح مطالعات و امکان‌سنجی توسعه گردشگری مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، اردشیر کوهزاد اظهار کرد: طرح مطالعات و امکان‌سنجی توسعه گردشگری از طرح‌های مهمی است که هم‌اکنون بخشی از این مطالعات در سطح این شهرستان درحال انجام است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالی گفت: طرح مطالعات و امکان‌سنجی توسعه گردشگری کشاورزی و همچنین توسعه گردشگری حوضه آبگیر سد در اولویت اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان قرار دارند.

او درباره محتوای طرح مطالعاتی و امکان‌سنجی توسعه گردشگری نیز توضیح داد: طراحی و برنامه‌ریزی‌های اساسی در این بخش باعث می‌شود که با یک محتوای هدف‌مند متوجه شویم که در هر منطقه این شهرستان چه نوع گردشگری را باید ترویج دهیم.

کُهزاد با بیان این‌که طرح مطالعات امکان‌سنجی براساس نیاز مناطق مختلف این شهرستان تدوین خواهد شد، عنوان کرد: براساس این طرح،‌ ظرفیت‌های موجود در منطقه‌های مختلف شهرستان لالی بررسی می‌شود تا آگاه شویم کجا و چه نوع طرحی برای توسعه گردشگری باید اجرا شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072301476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha