مدیر هماهنگی امور ادارات و نمایندگی‌های تابعه اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، بهمن اخلاقی به‌عنوان مدیر هماهنگی امور ادارات و نمایندگی‌های تابعه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در حکم انتصاب بهمن اخلاقی به امضای امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، آمده است:

«با عنایت به‌ضرورت سامان‌دهی، هماهنگی و ارزیابی عملکرد و نظارت بر فعالیت‌­های رؤسای ادارات و نمایندگی­‌های تابعه شهرستانی با اهداف سازمانی و حسن اجرای وظایف و امور محوله از سوی معاونین محترم و مدیریت اداره کل، ایجاد فرایند مناسب جهت پیگیری امور واحدهای مختلف و خدمت‌­رسانی به مردم، با حفظ سمت به‌عنوان مدیر هماهنگی امور ادارات و نمایندگی­‌های تابعه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب می­‌گردید.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه­‌های دولت مردمی حضرت آیت­‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص­‌های عدالت ­محوری، انقلابی گری، مردم­داری، پاک‌دستی، فساد ستیزی و قانون­‌مداری در انجام وظایف و مأموریت‌­های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌­العالی) را خواهانم.

بهمن اخلاقی پیش‌ازاین صاحب عناوینی نظیر روسای ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های سرخه، مهدی‌شهر و سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1402072301482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha