مشکلات ۷ طرح گردشگری کرمانشاه بررسی شد

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از بررسی مشکلات ۷ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات ۷ طرح سرمایه‌گذاری در استان مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: مشکلات ۶ طرح از این پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان که با دستگاه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای مشکل داشتند، مورد بررسی گرفت و با اخذ تصمیمات لازم حل شد.

او افزود: با پیشنهاد اداره‌کل و مساعدت و دستور استاندار مقرر شده است که برای تسریع موضوع رسیدگی به مشکلات طرح‌های گردشگری جلسات فرعی کارگروه تسهیل در دستگاه‌ها با حضور ارگان‌های مرتبط تشکیل شود.

امیری گفت: مصوبات کارگروه تسهیل با توجه به اینکه با امضاء و دستور شخص استاندار ابلاغ می‌شوند از پشتوانه اجرایی بسیار خوبی برخوردار است.

او ادامه داد: ظیفه ما به عنوان دستگاه اجرایی حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه اظهار کرد: هرکدام از پروژه‌های گردشگری استان که در فرایند صدور مجوزهای لازم، پرداخت تسهیلات و...  که با دستگاه خاصی به مشکل برخورد کرده است، می‌تواند درخواست خود را برای مطرح شدن در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به این اداره‌کل ارائه کنند.

او افزود: سالانه مشکلات و موانع بسیاری از طرح‌های گردشگری در این کارگروه مطرح و پیگیری می‌شود که بسیاری از آن‌ها منجر به نتایج مطلوب می‌شود.

امیری گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ظرفیت ویژه‌ای را در استان فراهم کرده است که خوشبختانه گره مشکلات بسیاری سرمایه‌گذاران را باز کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha