میسر شدن حفاظت از آثار تاریخی با همکاری نهادهای انتظامی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در دیدار با فرمانده انتظامی استان همدان ضمن قدردانی از فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان گفت: حفاظت از آثار تاریخی بسیار مهم است و حفاظت از آن‌ها با همکاری نهادهای انتظامی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی میسر می‌شود.

به گزارش میراث‌‎آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی همدان با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان از زحمات فرماندهی و نیروی‌های یگان حفاظت میراث‌فرهنگی قدردانی و تشکر کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: نیروی انتظامی در صیانت از میراث‌فرهنگی که هویت تاریخی مردم است، همواره تلاش‌های زیادی می‌کند.

محسن معصوم علیزاده در این دیدار با قدردانی از همکاری و زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در تعامل با این اداره گفت: نیروی انتظامی در صیانت از میراث‌فرهنگی که هویت تاریخی مردم است، تلاش‌های زیادی را انجام داده است.

او گفت: در استان بیش از ۱۹۰۰ اثر در فهرست آثار ملی ثبت‌ شده که مسئولیت یگان حفاظت برای حفاظت و پاسداشت از آثار تاریخی سنگین است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان نیز بیان کرد: رعایت دقیق قوانین و دستورالعمل‌های یگان حفاظت توسط نیروهای یگان حفاظت استان از اولویت هاست و  اهمیت حفاظت از آثار تاریخی از نظر اینکه هویت یک منطقه هستند بسیار مهم است و حفاظت از آن‌ها با همکاری نهادهای انتظامی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی میسر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha